جراح بینی در تبریز

در حال حاضر شاهد افزایش تعداد متقاضیان جراحی بینی در تبریز هستیم ، چرا که بینی برجسته ترین عضو صورت بوده و تاثیر به سزایی در زیبایی چهره دارد ؛ هنگامی که افراد تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی می گیرند ، اولین معقوله ای که با آن مواجه می شوند ، انتخاب جراح بینی است ؛ از این رو در ادامه شما را با بهترین جراح بینی در تبریز دکتر سحر زاهدی آشنا می کنیم.

جراح بینی در تبریز

جراح رینوپلاستی تبریز

یکی از تاثیر گذارترین عوامل در نتیجه جراحی زیبایی بینی ، میزان تجربه و مهارت پزشک است ؛ به همین علت همواره تاکید می شود کسانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته اند ، در انتخاب بهترین جراح بینی تبریز دقت نمایند.

خصوصیات بهترین جراح بینی در تبریز

  • فرم بینی را متناسب با دیگر اجزای صورت آناتومی آن خلق می کند.
  • زیبایی توام با سلامتی و حفظ عملکرد بینی خلق می کند.
  • علاوه بر توجه به قوانین زیباشناسی و استانداردهای سلامتی ، به سلیقه زیباجو نیز توجه دارد.
  • هر گونه جراحی بینی اعم از درمانی و زیبایی را انجام می دهد.
  • به انواع تکنیک های عمل زیبایی بینی اعم از جراحی باز و بسته مسلط است.
  • اولویت کار خود را منفعت بیمار و حفظ سلامت وی قرار می دهد.

 

جراح بینی در تبریز

بهترین جراح بینی استخوانی دکتر سحر زاهدی در تبریز

بینی های استخوانی با وجود استخوان و غضروف محکم ، پوست نازک ، طول زیاد و پهنای کم ، گزینه بسیار مناسبی برای عمل زیبایی بینی هستند. با این حال برای دریافت ایده آل ترین نتیجه نیازمند انتخاب بهترین جراح بینی در تبریز هستیم. متخصص عمل بینی با مهارت می تواند پروسه زیبایی بینی را به ایده آل ترین شکل ممکن انجام دهد. جراح خوب بینی این فرآیند را مطابق با استانداردهای زیباشناسی و با حفظ عملکرد بینی انجام می دهد ؛ بدین ترتیب زیباترین فرم بینی خلق خواهد شد.

معرفی بهترین جراح بینی در تبریز

دکتر سحر زاهدی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تبریز ، جراحی زیبایی بینی و صورت ، یکی از بهترین جراحان بینی در تبریز می باشند ؛ به منظور آشنایی بیشتر و مشاهده نمونه کارهای ایشان می توانید به گالری تصاویر سایت و صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید. به خدماتی که توسط دکتر سحر زاهدی ، بهترین جراح بینی در تبریز ارائه می شود ، در ذیل اشاره شده است :

  • جراحی لوزه
  • جراحی سر و گردن
  • جراحی آندوسکوپی سینوس
  • جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی )
  • جراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی )
  • جراحی زیبایی پلک ( بلفاروپلاستی )

موارد زیر را به هنگام انتخاب جراح بینی خوب در نظر داشته باشید !

گواهی پزشکی : وجود یک گواهی پزشکی معتبر ، نشان دهنده آن است که جراح دوره های آموزشی و تحصیلی را به منظور کسب مهارت و موفقیت های بیشتر گذرانده است.

تخصص : جالب است بدانید که برخی از جراحان بینی تنها در یک زمینه دارای تخصص می باشند و چندین جراحی را انجام نمی دهند. این موضوع سبب کسب مهارت و تجربه بسیار بالای جراح بینی نیز خواهد شد.

بورد تخصصی : این پروسه میزان موفقیت جراح در دوره های رزیدنسی جهت دریافت تخصص می باشد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی از دید جراح بینی در تبریز

رعایت نکات و مراقبت های پس از جراحی بینی در دریافت نتایج مطلوب از جراحی زیبایی بینی ، تاثیر به سزایی دارد ؛ بنابراین در دوران نقاهت عمل بینی ، توصیه های پزشک را رعایت کرده و به هیچ عنوان در این باره سهل انگاری نکنید.

  • بروز ترشحات خونی در چهار روز ابتدائی پس از جراحی بینی ، مسئله ای طبیعی بوده و بیماران می توانند گاز جلوی بینی خود را تعویض نمایند.
  • طبق توصیه پزشک تا سه هفته پس از عمل جراحی بینی فین نکنید.
  • جراح بینی در تبریز ، به افرادی که در دوران نقاهت عمل بینی به سر می برند ، توصیه می کند بخیه های اطراف بینی خود را با گوش پاک کن خیس ، تمیز کرده و پس از خشک شدن ، از پماد تتراسایکلین چشمی استفاده کنند و هم چنین پس از برداشتن بخیه ها توصیه به استفاده از پماد ترمیم کننده می شود.
  • در برخی از مواقع ، امکان بروز بی حسی در نوک بینی وجود داشته که موقتی است ؛ بنابراین در این باره نگران نباشید.
  • گرفتگی بینی تا یک ماه پس از عمل جراحی بینی به علت تجمع ترشحات و هم چنین تورم طبیعی می باشد.
  • در سه ماه ابتدایی جراحی زیبایی بینی ، استفاده از عینک طبی و آفتابی ممنوع است ؛ اما استفاده از لنز بلامانع می باشد.

 

جراحی بینی در تبریز

 

بهترین جراح بینی گوشتی در تبریز

بینی های گوشتی به دلیل غضروف و استخوان نرم ، پوست ضخیم و پهنای زیاد و عموما طول کم ، خیلی شرایط مساعدی برای عمل زیبایی بینی ندارند. غضروف و استخوان نرم آن ها بعد از ایجاد تغییرات می تواند به فرم قبلی بازگردد ؛ پوست ضخیم ، ظرافت های استخوان را می پوشاند و فرم پهن و کوتاه آن اجازه تغییرات زیاد را نمی دهد. با این حال اگر جنس بینی شما گوشتی است ، نگران نباشید ؛ چرا که در صورتی که این پروسه را به بهترین جراح بینی در تبریز بسپارید ، حتما فرم ایده آل شما را خلق می کند. جراح خوب و با مهارت بینی دکتر سحر زاهدی ، با تکنیک گرافت گذاری به استخوان و غضروف نرم بینی استقامت می بخشد و بدین ترتیب مانع از برگشت پذیری آن می شود. همچنین تغییرات ظاهری را مطابق با پوست و اندازه بینی ، همچنین ایجاد تناسب با سایر اجزای صورت انجام می دهد. بدین ترتیب برای خلق فرم زیبا در بینی خود تنها نیازمند انتخاب متخصص زیبایی ماهر هستید و پس از آن نگرانی بابت فرم یا سلامتی وجود نخواهد داشت.

چه کسی بهترین جراح بینی برای آقایان است ؟

به طور کلی باید بدانید که پروسه رینوپلاستی در خانم ها و آقایان تنها با دو روش باز یا بسته انجام خواهد شد ، که انتخاب هر یک از این روش ها تنها با جراح بینی بوده و زیبا جو نمی تواند در انتخاب آن نقش داشته باشد. اما چه کسی بهترین جراح بینی برای آقایان است ؟ ساختار بینی اغلب آقایان بسیار بزرگ ، دارای استخوان و پوستی ضخیم می باشد ، در نتیجه اعمال هر گونه تغییرات در ساختار بینی باید به گونه ای باشد تا سبب نارضایتی آقایان نشود و فرمی فانتزی نداشته باشد. در نتیجه یک جراح بینی خوب در این مواقع در ابتدا هر نوع عارضه تنفسی را بهبود می بخشد ، سپس فرم بینی آقایان را با توجه به فاکتور های زیبا شناختی و اندازه دیگر اجزا صورت تغییر می دهد. البته ممکن است برخی از آقایان کاندیدای جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی باشند ، که در جلسات مشاوره بهترین فرم بینی و متناسب با چهره آن ها انتخاب خواهد شد.

نظر بهترین جراح بینی در تبریز در ارتباط با درد پس از جراحی بینی

در صورت احساس درد پس از عمل جراحی بینی ، می توانید مسکن مصرف نمایید. اگر احساس بروز درد در ناحیه گلو در دوران نقاهت عمل بینی ، نگران نباشید ؛ چرا که طبیعی بوده و پس از مدتی برطرف می شود.

ورزش بعد از جراحی بینی

پس از گذشت یک ماه از جراحی زیبایی بینی ، افراد می توانند اقدام به انجام ورزش های سبک همانند پیاده روی نمایند ؛ اما انجام ورزش های سنگین تر نیازمند گذشت مدت زمان طولانی تر می باشد.

هزینه عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در تبریز

قیمت جراحی بینی ، با توجه به پارامترهای گوناگونی متغیر می باشد ؛ از این رو به کسانی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته و قصد اطلاع از هزینه آن را دارند ، توصیه می شود به پزشک مراجعه نمایند ؛ پس از مراجعه به پزشک و انجام معاینات مورد نیاز هزینه عمل زیبایی بینی مشخص می گردد.

پاسخ

سه × 5 =